m@rgryt

m@rgryt

zondag 4 maart 2018

Leuk informatief boek over wat wel en niet mag .... De Zweetvoetenman

De zweetvoetenman .... over rechtszaken & regels (en een hoop gedoe) Auteur Annet Huizing & Margot Westermann.
Krijg je een boete voor zweetvoeten? Wat als je per ongeluk de verkeerde vermoordt? Mag je je gestolen fiets terugstelen? 23 verhalen over bekende, ook heftige en grappige, rechtszaken en regels. Met stripachtige kleurenillustraties. Vanaf ca. 12 jaar, maar ik denk dat groep 7 en 8 hier ook veel plezier aan kan beleven.
Ik vind het een grappig en mooi gemaakt boek. Ik hoop dat de kinderen dit ook vinden, want het is nieuwsgierig en leerzaam. Ik neem het zeker mee naar mijn Bibliotheek op school scholen bij de boekpromo!

Geen opmerkingen:

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation
en word donateur .....

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?
een aangepaste racefiets ....