m@rgryt

m@rgryt

dinsdag 2 augustus 2016

Romantische boeken

Tijdens mijn vakantie lees ik graag romantische boeken. Deze twee had ik dit jaar mee op vakantie naar Bretagne. "Zes maanden zonder", weer een boek van Charlotte de Monchy, waarvan ik enige tijd geleden al een boek van had gelezen. Hierdoor was ik enthousiast geworden.
Dit boek is een vrolijk en ontspannend boek dat je in één keer uitleest. Robin, 28 jaar, woont bij haar zuster op een kamer en heeft het er helemaal mee gehad. Het is tijd voor een rigoureuze verandering. In Ierland neemt ze een baantje aan als kindermeisje, maar dat blijkt bij aankomt heel wat anders te zijn ....
2016-18






Het boek "Een prachtige dag" speelt zich af in Amerika.
Twee families komen samen voor een zomerbruiloft in Nantucket.
Alles is tot in de puntjes gepland door de overleden moeder van de bruid, die een notitieboekje achterliet met tips, plannen en ideeën voor de bruiloft van haar jongste dochter Jenna.
Maar achter de schermen is niets zo perfect als het lijkt. De familie kan maar moeilijk zonder hun overleden moeder en vrouw. De liefde wordt op de proef gesteld, er worden schandalen onthuld en gaat de bruiloft nog wel door?
2016-19

Geen opmerkingen:

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation
en word donateur .....

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?
een aangepaste racefiets ....