m@rgryt

m@rgryt

zondag 8 mei 2016

Aan het einde van het tuinpad ....

Ik heb een tijdje door omstandigheden geen tijd gehad om boeken te lezen, maar nu eindelijk heb ik de afgelopen weken weer eens lekker kunnen lezen.
Allereerst even een dun boekje. Gemakkelijk om mee te nemen in de tas en met zes verhalen van bekende schrijvers zit er altijd een leuk verhaal tussen.
Het boekje ziet er lief uit en bevast zes romantische verhalen. Te beginnen met het verhaal De glazen kast door Kristin Hannah. Een bekende schrijfster die al diverse boeken heeft geschreven. Het verhaal sprak mij niet aan, maar gelukkig kwamen er nog meer.
Het volgende verhaal was Aggie van Liz Fenwick. Voor mij een onbekende auteur maar een zeer verrassend kort verhaal! Werkelijk leuk met een geweldig slot. Een aanrader.
Het derde verhaal De laatste dans van Victoria Hislop. Ook een leuk verhaal met een aparte wending.
Vervolgens Hun eerste ontmoeting door Debbie Macomber. Ook een auteur waar de bibliotheek genoeg boeken van heeft staan, maar waar ik nog niets van had gelezen. Mooi verhaal!
Het op één na laatste verhaal is van één van mijn favoriete schrijvers Santa Montefiore met het verhaal Liefdeslessen. Erg romantisch en ook verrassend deze keer. Het laatste verhaal is van Charlotte de Monchy. Feline. Voor mij een onbekende auteur maar een leuk verhaal. Heerlijk al die korte verhalen. Zeer geschikt om even lekker mee in de zon te gaan zitten :)

2016-6

Geen opmerkingen:

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation
en word donateur .....

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?
een aangepaste racefiets ....