m@rgryt

m@rgryt

dinsdag 5 januari 2010

Ding 15 - Podcasting en ding 16 Radio Veronica!

Ik heb e.e.a. over podcasting bestudeerd. Ik heb enige tijd geleden al eens een filmpje over de Keet in Warns op mijn blog gezet. Ik heb het er later weer afgehaald, omdat You Tube zo nu en dan wisselt met de filmpjes en ik zodoende er af en toe een filmpje over Africa op mijn blog had. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Maar wie nog een filmpje van mij wil bekijken, gaat even naar mijn persoonlijke gegevens en klik op het filmpje Salpeterdorp. Hierin is mijn dochter Regina te zijn, die op school erg goed haar best doet. (met blonde krullenstaart al schrijvende....)

Voor Ding 16 .... klik op Radio Veronica en je hebt heerlijke hits van vroeger terwijl je achter je computer zit te werken! Grandioos!

Geen opmerkingen:

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation
en word donateur .....

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?
een aangepaste racefiets ....