m@rgryt

m@rgryt

donderdag 10 december 2009

Ding 11 Wiki en Google Docs


Zo wiki's.... Ik ben wel heel wat wijzer geworden. Zoals de wiki van de bieb uit Deventer. Dat zou misschien ook leuk zijn voor NoordWest. Alleen moet er weer iemand zijn die dat opzet en er toezicht ophoudt. Mijn conclusie is; het is allemaal ontzettend leuk, maar het rooft tijd! En tijd is geld, dus of het binnen onze bieb wat wordt???
En mij rest ook de vraag; "laat je klanten hier ook aan deelnemen?
Ik heb bij de favoriete hobbies toneelspelen opgezet. Was er nog niet.
Verder lijkt mij het gebruik van Google docs wel erg nuttig. Dat voorkomt heel veel ontnuttige email volgens mij. Ga maar eens kijken op;
http//123management.nl de video Google Docs (= in het engels).

Geen opmerkingen:

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation
en word donateur .....

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?
een aangepaste racefiets ....