m@rgryt

m@rgryt

zondag 29 november 2009

Ding 9

Geweldig! Wat heb ik al veel geleerd.
Het maken van een weblog.
Hier kun je leuke en nuttige dingen opzetten, zowel als prive-pagina, maar vooral voor je bedrijf of in ons geval voor de Bibliotheek. RSS is handig, scheelt veel tijd om pagina’s die je vaak bezoekt, snel terug te vinden. Vooral op mijn zelf gemaakte startpagina bij Netvibes. Hierop kan ik in 1 blik alle veranderingen op de door mij vaak bezochte pagina’s bekijken. Heel handig.
Via Fickr en Picnik heb ik een filmpje over de Lytse Biebs in het Bildt gemaakt. Dit zou de bibliotheek ook kunnen doen, zodat de klanten kunnen zien waar hun Lytse Bieb gesitueerd is.
Met Web 2.0 badges heb ik een badges op mijn weblog gezet. Er zal tal van mogelijkheden en volgens mij heb je bijna geen reclamebureau meer nodig! Wie wat creatief is, maakt de mooiste Weblog!

Geen opmerkingen:

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation

Het laatste nieuws van de Johan Cruyff Foundation
en word donateur .....

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?

Wat maakt de Johan Cruyff Foundation allemaal mogelijk?
een aangepaste racefiets ....